Oliveira Albuquerque, Raúl
![]() |
Raul Paraná is a university teacher with MOVI (Centre for Academic Multilingual Communication) – University of Jyväskylä, Finland. |
Oliva Pérez, Francisco Jesús
![]() |
Francisco Jesús Oliva Pérez se gradúa en Educación Primaria en la Universidad de Sevilla en el año 2020. Cursa el máster de Innovación e Investigación en las áreas curriculares de la Universidad de Sevilla. |
Núñez Perucha, Begoña
![]() |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
![]() |
Universidad de Castilla-La Mancha (España), Facultad de Educación, Departamento de Lenguas Modernas. |
Neves, Alexandra
![]() |
Dr. Alexandra Neves is an Associate Professor of TESOL/Bilingual Education at the School of Education at Western New Mexico University, where she has been a faculty member since 2008. Originally from Brazil, she has taught all grade levels in her native country including adult literacy, and trained teachers in Brazil, Spain, Mexico and the United States. |
Murillo Murillo, Belén
![]() |
Mur Dueñas, Pilar
![]() |
PILAR MUR DUEÑAS is a Senior Lecturer in the Department of English and German Studies at the Faculty of Education of the Universidad de Zaragoza, where she teaches several undergraduate courses in the degree in Primary Education and Infant Education as well as a postgraduate course in the Master in Teacher Training for Secondary Education. She coordinates the Language Coaching Group appointed by the Vicerrectorship for Internationalization and Cooperation in charge of designing, implementing and evaluating the CLIC@unizar training programme for the university staff teaching through the medium of English at our institution. |
Moreno Rodríguez, Ricardo
![]() |
Terapeuta ocupacional, Máster universitario en estudio y tratamiento del dolor y doctor por la Universidad Rey Juan Carlos. En la actualidad es el director de la Unidad de Atención a Personas con Discapacidad y Necesidades Educativas Especiales de la Universidad Rey Juan Carlos. Es profesor de “Atención a la diversidad e inclusión educativa: implicaciones didácticas” en el Grado en Educación Primaria, de “Historia de la discapacidad y de la lengua de signos española” e “Implicaciones de la discapacidad en la vida autónoma” ambas en el Grado en Lengua de Signos Española y Comunidad Sorda, y de “Didácticas de la intervención sociocomunitaria” en el Máster Universitario de Formación del Profesorado. También es el Director del Máster en Atención a Necesidades Educativas Especiales en Educación Infantil y Primaria, y Coordinador del Grado en Lengua de Signos Española y Comunidad Sorda. |
Página 28 de 81